Heeft u een klacht?
Starlet DC is continu bezig met het verbeteren van de dienstverlening en service. De mening van onze cliënten is belangrijk voor ons, zeker als u niet tevreden bent over de gang van zaken.
Hoe meldt u een klacht?
Voor het melden van een klacht stuurt u het digitale klachtenformulier in. Doet u dit liever op papier, dan kan dit natuurlijk ook. Gebruikt u dan de volgende adresgegevens: Starlet DC, t.a.v. de klachtenfunctionaris, Antwoordnummer 796, 1800 WB Alkmaar. Een postzegel is niet nodig.
Wat doen wij ermee?
Wanneer wij uw klacht ontvangen, krijgt u van ons een bevestiging. Hierin staat de procedure van de klachtenafhandeling. De klachtenfunctionaris van Starlet DC onderzoekt uw klacht vervolgens zorgvuldig. Ons doel is om u binnen 30 dagen na ontvangst te informeren over de uitkomst.
Niet tevreden?
Bent u toch niet tevreden met de uitkomst van de klachtafhandeling, dan kunt u zich richten tot de Geschillencommissie Zorg. Starlet DC is hierbij aangesloten. Meer informatie vindt u op de website van deze organisatie.