Nieuwe cliënt?

Content:

Nieuwe cliënt: wat u moet weten

Uw huisarts of specialist heeft u aangemeld bij de trombosedienst van Starlet. Wij begeleiden u bij de dosering van uw antistollingsmedicatie. Ook krijgt u van ons voorlichting over trombose en antistolling. Als nieuwe cliënt van de trombosedienst heeft u misschien allerlei vragen. We proberen u hier zo veel mogelijk informatie te geven. Heeft u dan nog vragen? Bel ons of maak gebruik van het contactformulier

De eerste afspraak

Zodra wij weten dat u gaat beginnen met antistollingsmedicatie, bellen wij u om een afspraak te maken voor de eerste afspraak en controle. U kunt zelf aangeven welke Starlet-locatie u wilt bezoeken. Neemt u mee:

  • een geldig legitimatiebewijs
  • het aanvraagformulier (behalve als het formulier digitaal is verzonden)
  • uw telefoonnummer
  • uw medicijnen of een overzicht daarvan; u kunt dit aanvragen bij de apotheek

Bloedafname aan huis

Wil uw arts dat we bij u thuis komen? Hij/zij kan dit voor u aanvragen. Eén van onze medewerkers komt dan bij u langs op de afgesproken datum tussen 7.30 uur en 14.00 uur. Ook dan moet u de bovenstaande gegevens bij de hand hebben.

De eerste controle

De eerste afspraak is meteen ook de eerste controle van uw bloed. De medewerker neemt bloed bij u af – meestal met een vingerprik, soms uit de arm – en bepaalt de stollingswaarde van uw bloed. Hij/zij vraagt ook enkele persoonlijke gegevens en geeft uitleg over de antistollingsbehandeling. Verder krijgt u een informatiepakket waardoor u alles nog eens rustig kunt nalezen.

Contactgegevens

Starlet Trombosedienst
Rijksweg 42
1871 PE  SCHOORL
T: 085 7 731 450
E: trombosedienst@starlet-dc.nl

Cliëntenraad Trombosediensten

Bij Starlet DC vinden we het belangrijk om te horen wat onze cliënten vinden van onze diensten. Daarom is de trombosedienst van Starlet DC aangesloten bij de Cliëntenraad Trombosediensten.

Meer informatie vindt u op de website Cliëntenraad Trombosediensten.